رویه بازگرداندن کالا
شرایط استفاده از ضمانت 7 روزه بازگشت کالا:
اگر کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد:
- مشتری میبایست ایراد فنی کالا را تا حداکثر 7 روز پس از دریافت کالا اطلاع رسانی کند.
- ضروریست جعبه یا کارتن اصلی محصول خریداری شده باید تا پایان 7 روز مهلت استفاده، به صورت سالم نگهداری شود تا در صورت بروز مشکل به شرکت ارائه دهنده کالا عودت شود.
- ضمانت 7 روزه تنها در صورتی قابل استفاده است که کالا مشکلات فنی داشته باشد و در صورت مشاهده مواردی مانند شکستگی، خط و خش، ضرب دیدگی و برخورد با مایعات از دسترس خارج میشود.
- مشکلات نرمافزاری و بروزرسانیهای نرمافزاری کالا در صورت رفع شدن، شامل شرایط تعویض نمیشود.
- خط خوردگی یا نوشتن هر موردی روی جعبه کالا، باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه خواهد شد.
در صورت انصراف مشتری از خرید:
در صورتی که پس از ثبت سفارش از خرید خود پشیمان شدید:
- قبل از ارسال کالا: میبایست قبل از آنکه بروز دی جی کالا را برای شما ارسال کند، با واحد پشتیبانی تماس گرفته و اطلاع داده شود.
- بعد از ارسال کالا: اگر پس از رسیدن کالا به دستتان، قبل از باز کردن جعبه کالا از خرید خود پشیمان شدید و خواستار عودت آن را دارید، بلافاصله پس از دریافت کالا میبایست به واحد پشتیبانی بروز دی جی اطلاع دهید. توجه داشته باشید فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ نوشته یا برچسبی روی بستهبندی کالا درج نکرده باشید.
- ضمانت 7 روزه تنها در صورتی قابل استفاده است که کالا مشکلات فنی داشته باشد و در صورت مشاهده مواردی مانند شکستگی، خط و خش، ضربدیدگی و برخورد با مایعات از دسترس خارج میشود.
- مشکلات نرمافزاری و بروزرسانیهای نرمافزاری کالا در صورت رفع شدن، شامل شرایط تعویض نمیشود.
- خط خوردگی یا نوشتن هر موردی روی جعبه کالا، باعث از بین رفتن ضمانت 7 روزه خواهد شد.
رویه بازگرداندن کالا:
- لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بروز دی جی جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
- درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس beroozdigi@gmail.com ایمیل کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (Pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان بروز دی جی امکان تست آن را داشته باشند.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمیپذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.
کالا را چطور ارسال کنید ؟
- قبل از ارسال کالا لطفا موضوع را به ما اطلاع دهید.
- کالا را به خوبی و به همراه تمام اقلام همراه آن، مانند: بیمه، کارت گارانتی و یا قطعات بسته بندی نمایید.
- کارتن کالا باید سالم باشد.
- رمز عبور(الگو، اعداد، اپل آیدی) لازم است برداشته شود.
- درصورت دریافت کالا از طریق پست، می توانید کالا را پس کرایه و از طریق پست برای ما ارسال نمایید.
- آدرس را روی جعبه یا کارتن اصلی کالا ننویسید. در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری ارسال نمایید.